Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nova vyrobkova radaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.
(Barbora Čokavcová)2018, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lphu4p// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Návrh na rozšíření sortimentu u stávající výrobkové řady ve výrobním podniku
(Lucie Lapišová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140068 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s. r. o.
(Filip BEZDĚK)2007, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7fzq5z// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Zavedení nové výrobkové řady na trh topenářské techniky
(Petr Kašpar)2008, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/69760 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Možnosti zavedení nové produktové řady ve firmě
(Martin HALUZÍK)2012, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nvhp8h// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
(Lukáš Chromý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//shyfau// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zavedení nové výroby v konkrétním podniku
(Jan Wild)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69860 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační strategie pro redesign řady Pedik firmy Alpa, a.s.
(Pavel Smažil)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//654kft// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.
(Hana DOČKÁLKOVÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//80ef0q// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
(Miroslava Nová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zaddch// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma