Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nova znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro novou značku dámských kabelek
(Lukáš Držmíšek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ax11ru// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů
(Jakub Kadlec)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153310 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
(Markéta Křížová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143456 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
(Kateřina Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//zn4aq9// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie nově vznikající značky
(Patrik Fürst)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//q6qn4o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
(Michaela Mariánková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6r3zoj// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zavádzanie novej značky na trh, alebo ako sa buduje značka po vyše 120 rokoch nanovo
(Mikuláš Sisák)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//miyt5o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
(Tereza Gajdová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l4da8c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ferocenboritá kyselina jako nová elektrochemicky aktivní značka pro imunostanovení
(Karel Lacina)2007, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xz5j5/ | Biochemie / | Práce na příbuzné téma