Theses on the same topic (having an identical keyword):
nove formy marketinguKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
(Tomáš Barták)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gxvho/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Nové formy marketingu: Branded entertainment
(Anna Pavlíčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rw83u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže
(Jan Horák)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l07hp/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Nové formy marketingové komunikace
(Martin Kadlec)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ogl7b/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Theses on a related topic
Aplikace nových forem marketingu
(Filip Coufal)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fm90g/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Aplikace nových forem marketingu
(Patrik Podskalský)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ka4ij/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Aplikace nových forem marketingu
(Petra Korandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/yzh2d/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Aplikace nových forem marketingu
(Petr Martinák)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pybkn/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.
(Anna Řeháková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w4rdt/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Theses on a related topic
Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
(Anna Kučerová)2014, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7954 | Hudební umění / Hudební management | Theses on a related topic