Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nove formy reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové formy reklamy a právo proti nekalé soutěži
(Eliška Kratochvílová)2015, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/n57ak/ | Soukromoprávní studia / Obchodněprávní vztahy | Práce na příbuzné téma
Nové formy reklamy a právo
(Eva Němcová)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rqcgn/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
(Tereza Litošová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lrlhzs// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Nové formy internetové reklamy
(Eva Procházková)2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//rngqe9// | Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management | Práce na příbuzné téma
Tendence v porušování etické regulace reklamy
(Bára Němečková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153226 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
(Janka Niepelová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iy3pvv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
(Stanislav Jukl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
(Tomáš Barták)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gxvho/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
(Eva Kadlecová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma