Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
novy nastroj komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Tereza Popelková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzu43/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
(Anna Janíčková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iw4fd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Adéla Pechánková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/evvre/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
(Kateřina Strejc)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b9uo1v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
(Nataliia Bundziak)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
(Věra Walterová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u0zci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
(Jakub Khun)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//soo2ll// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma