Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
novy produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PRODUKT CESTOVNÉHO RUCHU VO VYBRANOM REGIÓNE
(Soňa Vojtášová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/mobg8b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)
(Marek VELEŠÍK)2012, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//wsk7by// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace | Práce na příbuzné téma
Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
(Kateřina KORČÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0bpeex// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma