Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
obchodni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie uvedení obchodní značky na trh
(Tereza ŠŤASTNÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//vc6mo8// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
(Vendula Mošťková)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5vlhgg// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
(Simona Marinčáková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kyb16j// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
(Blanka Martinů)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rq0naa// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Budování nové obchodní značky herních počítačů X-Diablo.
(Jakub Tobiáš)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//sk4zcp// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky
(Anna Benešová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3i13ec// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
(Markéta Fedorová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55147 | Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy | Práce na příbuzné téma
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
(Karolína Jandová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/igs7g/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma