Theses on the same topic (having an identical keyword):
obchodni jednotka brandKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
(Nicole Kořínková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w65kg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Markéta Jirásková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Lucie Kotrlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Ludmila Kopečná)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic