Theses on the same topic (having an identical keyword):

obchodni jednotka brand

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
 (Nicole Kořínková)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w65kg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Markéta Jirásková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lucie Kotrlíková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Ludmila Kopečná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic