Theses on the same topic (having an identical keyword):
obchodni znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingový mix vybrané obchodní značky
(Michaela SLADKÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//abt3ap// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
(Daniel Krejsa)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ophoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Obchodní strategie značky Luisa Cerano se zaměřením na Českou republiku
(Eva Hanzalíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85104 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Předpokládaný rozvoj obchodní značky Mostecké dromy
(Marie Krajčovičová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10115/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu
(Mariia Skrypnykova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
(Vendula Mošťková)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5vlhgg// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Theses on a related topic
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
(Simona Marinčáková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kyb16j// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Theses on a related topic
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
(Blanka Martinů)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rq0naa// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Theses on a related topic
Strategický finanční plán obchodní značky Balloon Adventures Prague
(Jan Suchý)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77618 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
(Romana Susová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gmarvc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic