Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
obsahova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetová reklama na sociálních sítích
(Jana Jelínková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ck5vh2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Rodina v reklamě, reklama v rodině
(Slávka Hepnarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Online reklama
(Ondřej Švarc)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qio1cl// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
(Natálie Bendlová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8ep5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Typy žen v reklamě a jejich funkce
(Martina Štecherová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7286/vsh_m_a2/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza reklamních kampaní
(Vojtěch Sieja)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dp260/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
(Milena Pelinková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama a product placement v mediích
(Irena Blahníková)2011, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//6tk3nl// | Historické vědy / Historicko-literární studia | Práce na příbuzné téma