Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ocekavani zakaznikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Jakub Židlický)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qfpuy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Zdeněk Mošna)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Martin Kuška)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgv00/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Martin Šmálek)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ugrvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Jan Rucz)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hcmp8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Eliška Hrůzová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxfku/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
(Maxim Panfilov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80626 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
(Kateřina Šefčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/muomf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma