Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ocekavani zakaznikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
(Kristina Harazimová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Potřeby a očekávání zákazníků spotřebních družstev
(Michaela KŘEMENOVÁ)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//yae2vz// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma