Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ochutnavkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
(Eliška Kománková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69761 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
(Kateřina Korpasová)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102989 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
(Lucie LIPOVSKÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ppiw8b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
(Zuzana KNEDLOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vjdwe6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
(Martina Skalická)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1707 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma