Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ohodnoceni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie šíření značky
(Karel Bláha)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19873 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia vybranej značky
(Pavlína Lášticová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Řízení značky českými podniky
(Barbora Benediktová)2006, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kafns/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha
(Klára Dudáková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77237 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma