Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
older consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
(Sokagnna Tiv)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1u6j1f// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
(Klára Jestřábová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mcwlr/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma