Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
omnichannelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
(David Bláha)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vmmrxn// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh optimální omnichannel strategie pro firmu Chefshop
(Erika Cacarová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//zc0f3c// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
(Elizaveta Makarova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86907 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
(Kristýna Phamová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93415 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
(Ksenia Stanchulyak)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85142 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy
(Jan Bělohlávek)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bw4k4e// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
(Lenka Holková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vvk7lk// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Vývoj e-commerce řešení pomocí agilního přístupu k projektovému řízení
(Ondřej Zeman)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152834 | Informační a znalostní management / | Práce na příbuzné téma
Návrh integrovaného prodejního kanálu za účelem zvýšení prodejnosti služeb vybrané telekomunikační společnosti
(Michal Šeděnka)2017, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//e7rxq7// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma