Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
on-line mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití on-line sociálních médií v marketingové komunikaci potravinářského podniku
(Václav Dubský)2015, Diplomová práce, Fakulta chemicko-inženýrská / Vysoká škola chemicko-technologická
• http://theses.cz/id//588ixu// | Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků / | Práce na příbuzné téma
Prostředky a charakterizace reklamy a její srovnání v tiskových on-line médiích
(David Foglar)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//a44mrf// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Symbióza tiskových a on-line médií v časopisecké produkci
(Pavel Čermák)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//gcalxy// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace Environmentálních projektů v on-line marketingu
(Diana Augustinová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//azms06// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Žánry v on-line médiích
(Ondřej Bednář)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixvvt/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh
(Mikuláš Zubec)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s22iyu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma