Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
on-line shoppingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků při on-line nákupu kosmetických výrobků ve Vietnamu
(Thuan Nguyen Thi Nhu)2022, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dkaj3f// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
On-line nakupování potravin v ČR (srovnání Švédska a Česka)
(Michal Stavrovský)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Efektivní on-line reklama
(Radek Krechler)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x180v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza on-line nákupního chování na trhu potravinových doplňků pro sportovce
(Radim Wojkowský)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117876 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
(Anastasiya Oshchepkova)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wne59u// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
(Štěpán Cilka)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h27eoh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line
(Blanka BUCHELOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q14qa7// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
(Prince Larbi)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//k5ipzt// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma