Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online group buyingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
(Lucie Redlová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
(Pavlína Pawlasová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
(Kateřina Šneková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110591 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech
(Tereza Zgabajová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112903 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů
(Šimon Závodník)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107410 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků slevových portálů
(Jana Malíková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117850 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma