Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online nakupKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
(Illias Zouad)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k0g5ac// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
(Kateřina Postavová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149355 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
(Barbora Vanková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rkif32// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
(Natália Smrečková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wtho2u// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
(Veronika Filipová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143487 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online
(Sabina ROTHOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//nrafmi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma