Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online nakupni aplikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
(Tatiana Bachledová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xmnp8x// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
(Jakub Frýbl)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oq7uz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
(Mikuláš Hrubý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
(Tereza Skolková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si604/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
(Lucie Makovská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db80h6// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma