Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online prodej potravinKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online prodej potravin v ČR
(Dalibor PETRÁK)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0fws6t// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Online prodej potravin v ČR
(Eva TISOTOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//rdaoee// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Využití metod Competitive Intelligence v online prodeji potravin
(Petra Vaníčková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90916 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
(Sebastian Šubert)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152838 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Inovace na trhu online prodeje potravin
(Aneta Granátová)2021, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/wn9nfj/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Online nakupování potravin na českém trhu
(Nella FIKERLOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5eof21// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online nakupování potravin na českém trhu
(Lucie BLÁHOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//llzbxh// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
(Adam Sova)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dqwcpw// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online
(Sabina ROTHOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//nrafmi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online marketing pro online supermarket
(Tereza Drtinová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4nss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma