Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online shopping behaviorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
(Adam Sova)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dqwcpw// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice
(Lenka Adamcová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76314 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
(Anežka Blažek Wijsman)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84846 | International Management / | Práce na příbuzné téma