Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
oohKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
(Alexandr Vostrý)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//glka0z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
(Ondřej Šoupal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ekgaee// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích
(Kryštof Wágner)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//402wcr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
OOH reklama na českém trhu
(Andrea Vlčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití projekčních systémů společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě
(Jiří Nováček)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69504 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma