Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
opaviaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
(Jana Karasová)2013, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ltf0fo// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Zavlečkování rozšířeného areálu Opavia
(Antonín Küffel)2015, Bakalářská práce, Fakulta stavební / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110243 | Stavební inženýrství / Dopravní stavby | Práce na příbuzné téma
Ocenění podniku Opavia-LU, s.r.o.
(Tereza Zmelíková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47987 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza podniku Opavia - LU, s. r. o.
(Daniel Jirků)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34145 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nakládání s odpady z potravinářské výroby se zaměřením na výrobní závod firmy Opavia-LU s.r.o v Lovosicích
(Pavel PROCHÁZKA)2011, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yv45ei// | Inženýrská ekologie / Ochrana životního prostředí v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza firmy Opavia pro ocenění podniku
(Žaneta Mitvalská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29652 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia)
(Jana Zahoranská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15134 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Optimalizace logistického toku finálních výrobků společnosti Opavia, s r.o. se zaměřením na dodání ke konečnému zákazníkovi
(Lucie Huláková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9305 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
(Markéta Zelenková)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2293 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
(Markéta Zelenková)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2293 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma