Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
organizace kampaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
(Lenka Folwarczná)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139734 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP
(Petr Jansa)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gofs2l// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
(Vlasta Dušková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0ezl8z// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
(Adéla Nováková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//5t0e0h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová kampaň vybrané organizace
(Nela Šrettrová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//nuf59j// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové kampaně vybrané organizace
(Kristýna Svobodová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//a6clze// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní nevládní organizace: Využití zřícení budovy Rana Plaza k boji proti fast fashion
(Karolína Trejbalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88168 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
(Aneta Randulová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2nzvv0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
(Hana Zábranská)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fntsdv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
(Lenka Navrátilová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vmjlu/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma