Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osloveniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
(Jaroslav LÖFFELMAN)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//kqs1ij// | Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp. | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
(Radek Vais)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6vdh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
(Eva Dratvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j5wxe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Anna Vocelová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vekoi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Aneta Voříšková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gguy2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Dominika Chválová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqesf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
(Ondřej Hamouz)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y6fke/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Monika Horčíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvipo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma