Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osloveni zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová kampaň jako prostředek účinného oslovení zákazníka
(Eva Toulová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qt5n5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Efektivní oslovení zákazníka v prostředí přesyceném reklamou
(Irena FUKSOVÁ)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yzivx2// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
(Michaela Štěrbová)2020, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//gu2bjq// | Mezinárodní ekonomika a obchod / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti
(Veronika DVOŘÁKOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//inu40d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky
(Renáta Smolková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pvku2h// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků
(Tomáš Štajner)2013, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/f68u9h/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Vliv rozhlasové, televizní a tištěné reklamy na zákazníka
(Lukáš Bárta)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pcraz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potenciálních zákazníků a návrhy jejich oslovení
(Ilona SAMCOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//d2zie6// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma