Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobní web jako podpora osobní značky
(Zuzana Kratochvílová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//bztbsa// | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Osobní značka
(Zuzana Jakušová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5tlj81// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Osobní značka
(Pavla Kučerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//rj4vqf// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Osobní značka
(Barbora Dostálová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vr4nub// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Osobní značka
(Adéla Hanáková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v8mg5w// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Osobní značka
(Silvie Vytvarová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14676 | Grafická a intermediální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování osobní značky v online prostředí
(Recmanová Recmanová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hxe9c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních médií pro osobní branding
(Anna Sviridova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ivo Toman-Budování osobní značky
(Václav Otáhal)2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/tpnwu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
(Anna Žišková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8s4vi1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma