Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnost a typologie spotrebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Rudolf Hanusek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/js5w3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Anna Talašová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m74gl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Kristýna Balatková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blt2t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
(Dagmar Grauová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ccreq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele
(Pavlína Procházková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kj1xs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Dražanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/il65o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti zákazníka
(Petra Svobodová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oyg3n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
(Helena Mrázová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfu2x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma