Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnost firmyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobnost manažera a leadera u firmy zabývající se finančním poradenstvím
(Kristýna Medlíková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//lyq8p3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Proces vytváření image firmy.
(Jan Jindrák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0ws2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost prodejce a zákazníka
(Radek Chvosta)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xohe9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
(Lucie Radová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g95yd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Urbanismus firmy Baťa. Satelitní jednotky v ČR a ideální průmyslové město
(Jana Benešová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gojrk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
(Tereza Knižková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bnap8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
(Petra Nosková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i7pv7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost personálního manažera a jeho úloha v systému firmy
(Michal Hynšt)2015, absolventská práce, Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tbhd13// | PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ / | Práce na příbuzné téma
Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy
(Karel ŠPAŇHEL)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//borocp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost vedoucího pracovníka při řízení malé či střední firmy
(Ondřej Fencl)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/duj9e/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma