Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnost znacky.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
(Kristýna Kučerová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51009 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
(Daniela Nemravová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69272 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
(Lucie Štěpánová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hetvck// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
(Matúš Hrušovský)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jwylb/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Osobnost značky velkých sportovních událostí
(Jana Petráčková)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4206 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
(David Víteček)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27990 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Osobnosti značek českých politických stran
(Petr CHLUBNA)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//w7pvla// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma