Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnosti ceske reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
(Dita Škopánová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/avrw8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnosti současné české reklamy
(Hana Kropáčová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj9na/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
(Aneta Průšková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddq5a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
(Gabriela Švimberská)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4528 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy
(Iva Nesrstová)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bo0j69// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
(Alena Julínková)2006, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/stjqm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
(Petra Pokorná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s86hm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma