Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
outdoor advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Estetická funkce outdoorové reklamy
(Kamil KÝR)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1ow5sp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komerční komunikační chování v době krize
(Kseniya Fedoryna)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlj7m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
(Klára Chlupatá)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9644/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma