Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ovlivnovani public opinionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations vybrané neziskové organizace
(Adam Rapák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukba4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
(Ondřej ZAPSKÝ)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//iw9okd// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Role médií v procesu ovlivňování veřejného mínění v období československého reálného socialismu mezi lety 1970-1989
(Adéla Ouhrabková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93079 | Národní hospodářství / | Práce na příbuzné téma
Ovlivňování veřejného mínění v České republice jako součást ruské zahraniční politiky
(Michaela Procházková)2023, Diplomová práce, Fakulta bezpečnostně právní / Policejní akademie ČR v Praze
• http://theses.cz/id//5lsvkt// | Bezpečnostně právní studia / | Práce na příbuzné téma
Lokální média jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
(Tereza Juřinová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12501 | Humanitní studia / Transkulturní komunikace | Práce na příbuzné téma
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.
(Šárka Petříková)2012, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ni5nnn// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
K současným nejvýznamnějším okolnostem formujícím veřejné mínění
(Vít Kopáček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab2cy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma