Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
paid advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
(Vít Mrňávek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85023 | Kvantitativní metody v ekonomice / Quantitative Economic Analysis | Práce na příbuzné téma
Placená reklama na Facebooku
(Zuzana Vrajíková)2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/t17nk/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
(Elizaveta Zakharova)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//792682// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
(Lenka Kůsová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nln7d/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
(Anna Kopytová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//l1ri6t// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
(Kryštof Holub)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80749 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma