Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
paralanguageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Toward the Conversationalization of Public Discourse: Showbiz Vlog News
(Dominika Kováčová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imnfw/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising
(Zuzana Karulová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fgs8i/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma