Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
party programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
(Jorge Eugene Sulwey)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8194 | Central European Studies / | Práce na příbuzné téma
Ekonomický program Křesťanskodemokratické unie a jeho ideologické základy
(Radim Skupina)2023, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lke0cw// | Německý jazyk pro manažerskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Šárka Jodlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivita čerpania eurofondov v programovom období 2014-2020, program Kreatívna Európa
(Barbora Piecková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ihb6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
(Martina Chumanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xn2vre// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Motivační program jako součást procesu stabilizace pracovníků v realitní společnosti.
(Silvie Novotná)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//6cd2ma// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma