Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
perception of advertisement.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Perception of Femininities in Advertisement by Women
(Alžbeta Bachtíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ib0rp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma