Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
perception of the brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
(Karmela Yelemessova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71460 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
(Veronica Martinelli)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90313 | Management / | Práce na příbuzné téma
Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students
(Ivan Polák)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28663 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
(Khanh Linh Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al Frouh)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86809 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
(Ekaterina Rumiantceva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88453 | Management / | Práce na příbuzné téma