Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
perception - vnimaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
(Adéla Gruberová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88386 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Influence of Russian propaganda on German citizens' perception of Russia's war against Ukraine
(Adel Kolmakova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94416 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Narrative Organisation, Personal Relationships and Individual Perception in Stories by Katherine Mansfield
(Soňa Lysková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sg0a2/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Problematika smyslového vnímání v díle Reného Descarta
(Marie Náplavová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vyha6/ | Filozofie / | Práce na příbuzné téma
Foreign Speech Sound Perception with Dyslexia
(Eliška SPILKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kzxcrd// | Filologie / Anglická filologie - Francouzská filologie | Práce na příbuzné téma
Perception of Chinese hi-tech brands in Europe
(Nikola Vargasová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53064 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cross-Cutting Online Political Discussions in Times of Crisis: The Perception and Implications of Incivility, and Intolerance
(Martina Novotná)2023, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/udmsu/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma