Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
perception of advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Perception of Femininities in Advertisement by Women
(Alžbeta Bachtíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ib0rp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effects of advertisement on the consumer
(Prince Pal Saini)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yszbdi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma