Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
perception of advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
(Yana Zgurskaya)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90327 | Management / | Práce na příbuzné téma
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
(Elizaveta Gunina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84685 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
(Vinit Kumar Singh)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//od59v1// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
(Petra Jílková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3tn5j9// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma