Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
personalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluace vzdělávacího programu pro zvýšení kompetencí personal leaderů ve vybrané IT firmě
(Apolena Procházková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eq72x/ | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Personal Data Anonymization in Electronic Communication
(Ondřej Sotolář)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b4tkt/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
(Anna Červinková)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7ffu/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Personal Financial Sources on the Selected Capital Market
(Alexey Bulaev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gt0bd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
On Personal Redemption: The Thematic Analysis of Oscar Wilde’s De Profundis
(Eliška Sedlářová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kzfx1/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
(Jessica Kuželová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ds786/ | Překladatelství románských a germánských jazyků / Překladatelství španělštiny | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Identification and Authentication in the Context of Personal Data Protection
(Viktor Vráblik)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vkoyb/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma