Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
personal imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
(Alena Sovová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fgska/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
(Nikola Polláková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w42xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Lidský kapitál jako jeden z určujících faktorů pro image a prosperitu podniků cestovního ruchu
(Zuzana Černá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13057 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Personální politika firmy SME ve vztahu k vytváření vlastního image a zvyšování ekonomické prosperity
(Marie PAVLŮ)2006, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//705bw7// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image firmy
(Pavel Bleha)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j901s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma