Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

personnel marketing tools

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
 (Elena Kasáková)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/iqojz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Personální marketing podniku
 (Libuše Benešová)

2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/wc5sy/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma

HR marketing v mezinárodním podniku
 (Eliška Matuštíková)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/lf0u5/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
 (Jana Moravcová)

2022, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/147635 | Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma

Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
 (Marie Tarantová)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sxlwo/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma

Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
 (Zuzana Kubincová)

2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/j1ke6/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku
 (Andrej MEDLA)

2012, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//ry3it7// | Geografie / Politická a kulturní geografie | Práce na příbuzné téma

Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta
 (Peter Horčiak)

2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/af0zb/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma