Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pharmaceutical marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
(Veronika Hrozová Kotoučová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d108r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MARKETINGOVÁ KAMPAŇ FARMACEUTICKÉHO PRODUKTU
(Olga Urbanová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//9ddr9a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci
(Simona Klášterková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//jx7ry7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
(Lenka Spurná)2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tpyf7/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
(Kateřina Rosická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxtuk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
(Martina Čapková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31187 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Socio-economic context in pharmaceutical industry
(Tereza Šklubalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
(Edita Těšínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49706 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
(Pavel Brázda)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vtan4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma