Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
physxKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
(Martin Pruška)2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
(Tibor Jašek)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//xjtl1i// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Technologie PhysX
(Vítězslav Tkáč)2011, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87191 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Simulátor robotů s využitím frameworku PhysX
(Rostislav Žídek)2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/78427 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Fyzika v počítačových hrách
(Adam Havránek)2023, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/150307 | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Haptická interakcia s tekutinou
(Peter Dunčák)2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mslui/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
(Jan Šurík)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93114 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Editor strunových soch ve virtuální realitě
(Martin Bezděka)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4mjv/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Proces vývoje hry pro platformu Android
(Jan Klimeš)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iq70d/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma