Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

physx

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
 (Martin Pruška)

2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
 (Tibor Jašek)

2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//xjtl1i// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Technologie PhysX
 (Vítězslav Tkáč)

2011, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/87191 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Simulátor robotů s využitím frameworku PhysX
 (Rostislav Žídek)

2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/78427 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Fyzika v počítačových hrách
 (Adam Havránek)

2023, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/150307 | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Haptická interakcia s tekutinou
 (Peter Dunčák)

2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mslui/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
 (Jan Šurík)

2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/93114 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Editor strunových soch ve virtuální realitě
 (Martin Bezděka)

2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z4mjv/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Proces vývoje hry pro platformu Android
 (Jan Klimeš)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iq70d/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma