Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

placeny obsah

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
 (Tereza Hálová)

2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

Studie proveditelnosti – placený obsah na videoplatformě MALL.TV
 (Anna Vacková)

2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//aaf5fx// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma

Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
 (Lukáš LEDVINA)

2023, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//onqqq4// | Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
 (Lukáš LEDVINA)

2022, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//st3sm6// | Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Placení za obsah na Internetu
 (Ondřej Koch)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/66132 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Postoj hráčů k monetizaci herního obsahu
 (Marcela Pernicová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zkgea/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
 (Jaroslav Bednář)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Praktiky a motivace členů konvergentního publika ve způsobech získávání audiovizuálních obsahů
 (Klára Bečáková)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hkkbf/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma