Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
placeny obsahKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Studie proveditelnosti – placený obsah na videoplatformě MALL.TV
(Anna Vacková)2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//aaf5fx// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
(Lukáš LEDVINA)2023, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//onqqq4// | Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
(Lukáš LEDVINA)2022, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//st3sm6// | Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Placení za obsah na Internetu
(Ondřej Koch)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/66132 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Postoj hráčů k monetizaci herního obsahu
(Marcela Pernicová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zkgea/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Pricingové modely užívané českými médii k zpřístupňování jejich placeného obsahu
(Jaroslav Bednář)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tda25/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Praktiky a motivace členů konvergentního publika ve způsobech získávání audiovizuálních obsahů
(Klára Bečáková)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hkkbf/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma