Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podlinkove aktivity (btl)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
(Karolína Kubátová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65271 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
(Veronika Nosková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21111 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma